divendres, 8 de febrer del 2013

Climogrames

     
Un climograma és un gràfic que permet representar els valors de les temperatures i les precipitacions d’un indret determinat al llarg d’un any. A la classe, hem fet els climogrames amb els valors registrats durant l'any 2012.

En els climogrames s’utilitzen dos gràfics sobreposats, un de lineal i un de barres:
              El gràfic lineal, en color vermell, representa les temperatures mitjanes mensuals.
                 El gràfic de barres, en color blau, representa les precipitacions totals mensuals.

El climograma permet saber quins mesos tenen més precipitacions o quins en tenen menys, quins són els mesos més calorosos i quins són els més freds, etc.
                                                   

  

4 comentaris:

  1. Mònica

    Jo crec que aquest tema que ens va tocar va ser molt molt interessant.
    Entre el quadern, aixó i l' examen vam tenir que treballar molt però va ser divertit.
    Sempre que sabíem que tocava medi trèiem el quadern i quan estàvem a ordinadors i la Marisa ens deia que ens fiquéssim per parelles i féssim els climogrames.

    ResponElimina
  2. Per mi els climogrames van ser una mica complicats perque era el primer cop que feia servir l'excel.



    Oriol

    ResponElimina
  3. Aquests climogrames són molt macos
    i la música t'inspira moltes coses! M'agrada molt!!!


    Maria Canteria Garcia

    ResponElimina
  4. Sóc un desastre.
    A casa en vaig intentar fer-ne un...
    Però sense volguer vaig esborrar una carpeta amb tots els meus power points

    ResponElimina