dijous, 21 de març del 2013

Gràcies Jofre!


El Jofre Janué, el tiet de l'Oriol, ha vingut a la nostra classe a parlar sobre la Meteorologia. Ens ha explicat coses molt interessants com la importància que té el temps atmosfèric per la nostra vida,  els símbols que es fan servir en els mapes dels temps, els vents, què és la pressió atmosfèrica i els mapes isobàrics, també ens ha aclarit alguns conceptes com per exemple la diferència entre tornado i huracà o què és una tempesta tropical, un cicló, l'aurora boreal, etc. Ens ha encantat, ens ha passat el temps volant!, Es nota que és un "Bon home del Temps"!!!    




12 comentaris:

  1. Moltes gracies per venir,Jofre!!!
    M'ha encantat tot el que hem aprés sobre la meteorologia,és tant interessant!

    Laia Romano

    ResponElimina
  2. Moltes gracies per venir,Jofre!!!
    M'ha encantat tot el que hem aprés sobre la meteorologia,és tant interessant!

    Laia Romano

    ResponElimina
  3. Quina sort que vam tenir tots, jo dic que va ser molt interasssant i la meteorologia és molt important.

    ResponElimina
  4. Gràcies a vosaltres per l'acolliment i pel fantàstic regal que em veu fer i sobretot per convidar-me.

    Una classe molt maca i uns nens i nenes molt espavilats!!!

    Fins aviat,
    Jofre janué.

    ResponElimina
  5. Per cert si voleu jugar a fer pronòstics, ho podeu fer fent mapes amb símbols en aquest link;

    http://www.edu365.cat/primaria/muds/socials/meteocom/comar.htm

    ResponElimina
  6. Hola Sóc el Diego. És la primera vegada que faig un comentari i volia dir que m'ha agradat molt que vingui el Jofre. Podries venir un altre dia? gràcies per tot!!!

    ResponElimina
  7. Em va agradar molt que esttigués el tiet de l'Oriol a classe. vaig aprendre molta meteorologia aquell dia. algunes coses em van sorpendre i d' altres ja les haviem estudiat a classe. No vam tenir temps d'acabar-ho d'explicar tot. Com m'hauria agradat tenir una horeta més.
    M'ho vaig passar molt bé.

    Sílvia

    Em va fer molta il·lusió saber que vindria el Jofre a la classe. L'escolto molt a la ràdio, m'agrada sentir-lo i sempre penso "mira, el tiet de l'Oriol!" Per fi li he pogut veure la cara.

    Marta.

    ResponElimina
  8. fotos molt boniques! gracies Gofre per a vindre a la classe!Va ser increivle,i es va entendre tot.

    POL FIGOLS.

    ResponElimina
  9. GRÀCIES PER TOT JOFRE!!!!!

    ResponElimina
  10. Hola a totes i tots!

    Que xulada de clase
    Gràcies per venir Jofre

    PD. Quin temps farà demà?

    ResponElimina
  11. Ja se que es una mica tard per respondre però es que el Jofre ens va recomenar la web de fer pronostics i ens va encantar haber de buscar la comarca i posar el temps!!!

    ResponElimina